Piirrä omakuvasi nonstop-työpajassa Taidehallissa

Helsingin Taidehalli ke 28.6. klo 16–20, su 2.7. klo 13–17

Suomen Taideyhdistys järjestää kuvataiteilija Vappu Rossin ohjaamat nonstop-omakuvapajat Helsingin Taidehallissa keskiviikkona 28.6. klo 16-20 ja sunnuntaina 2.7. klo 13-17.

Nonstop-omakuvapajan kuluessa käydään läpi vaihteleva joukko perinteisiä, kokeilevia, kenties humoristisiakin lähestymistapoja omien kasvojen piirtämiseen. Paja etenee lyhyiden harjoitteiden kautta: mukaan on helppo tulla missä vaiheessa tahansa ja työskentelyä voi jatkaa sen verran kuin itsestä tuntuu sopivalta.

Työpaja on avoin kaikille. Ei ennakkoilmoittautumista. Sopii kaikenikäisille, niin aloittelijoille kuin edistyneemmillekin piirtäjille. Välineitä on saatavilla paikan päältä.

Sisältyy pääsylipun hintaan
12 € / 8 €
Alle 18 v. vapaa pääsy
Museokortti

Lue lisää näyttelystä Minä: Omakuva ajassa

Kuva: Patrik Rastenberger

VAPPU ROSSI (1976) on kuvataiteilija, joka tunnetaan erityisesti piirustustaidostaan. Rossin teosten pääaiheena on ihmisen kuva. Soveltava ja kokeileva piirtäminen sekä yhteistyöprojektit tanssijoiden ja muusikoiden kanssa kuuluvat keskeisesti hänen tuotantoonsa. Rossi on kokenut ja kysytty opettaja, joka on kehittänyt ja jalostanut havainnosta piirtämisen opetusmetodeja ja vetänyt piirustuskursseja mm. Ateneumilla, Kuvataideakatemiassa, Oriveden opistolla ja Helsingin taidemuseolla. Rossi on valmistunut kuvataiteen maisteriksi Kuvataideakatemiasta ja taiteen kandidaatiksi Taideteollisesta korkeakoulusta.