Kuva: Patrik Rastenberger

Torstai 17.10. klo 18.15–20.00
Torstai 24.10. klo 18.15–20.00
Torstai 31.10. klo 18.15–20.00

Syksyn liikecroquis tarjoaa piirtäjille uudenlaisia haasteita, kun sirkustaiteilija Petri Ekqvist ryhtyy temppuilemaan Taidehallin näyttelytiloissa. Akrobatia on nimitys taituruus- ja sirkusvoimistelulle. Suomen Taideyhdistyksen järjestämissä akrobatiacroquis-illoissa keskitytään akrobatian ja liikkeen väliseen yhteyteen: voimistelu- ja käsilläseisonta-asennot sekä liikkeet haastavat piirtäjiä tarkastelemaan ihmiskehoa uudella tavalla.

Omat piirustusvälineet mukaan. Osallistumismaksu: 8 € / Suomen Taideyhdistyksen jäsenille 5 €. Huom! Paikkoja on rajoitettu määrä (50 istumapaikkaa). Ei ennakkoilmoittautumista.

Petri Ekqvist on taiteen ja työhyvinvoinnin ammattilainen, jolla on kokemusta erityisesti tanssijana ja sirkustaiteilijana yli kahdenkymmenen vuoden ajalta. Hän on esiintynyt laajasti sekä Suomessa että ulkomailla erilaisissa produktioissa niin maalla ja merellä kuin ilmassakin. Tällä hetkellä Petri työskentelee mm. tanssijana, tanssinopettajana ja personal trainerina sekä yrittäjänä suunnitellen hyvinvointipalveluja erityisesti yritysten ja niissä toimivien henkilöstöjen tarpeisiin.