Kuva / Foto / Photo: David Uriegas

Liikecroquis

Helsingin Taidehalli 6.9., 13.9., 20.9., 4.10.

LIIKECROQUIS-ILLAT SYKSYLLÄ 2018
torstaisin 6.9., 13.9., 20.9. ja 4.10. klo 18.15–20.00

Tule kokeilemaan liikkuvan mallin piirtämistä! Piirtäminen alkaa staattisesta asennosta, joka muuttuu hitaasti liikkeeksi. Staattiset asennot vuorottelevat liikkeen kanssa. Liikkuvana mallina työskentelee butotaiteilija Ken Mai.

Otathan omat piirustusvälineet mukaan. Osallistumismaksu on 8 euroa, Suomen Taideyhdistyksen jäsenille 7 euroa. Huom! Aikataulumuutokset mahdollisia.

Piirtäminen tapahtuu näyttelysaleissa, joten nestemäisiä värejä ei teosturvallisuussyistä saa käyttää. Nesteitä (kahvia, teetä, virvoitusjuomia) ei saa viedä yläkertaan. Eväiden syönti on sallittua vain aulassa. Vain yksi tuoli/piirtäjä. Huomioithan, että tilassa on taideteoksia. Noudata siis varovaisuutta!

Ken Mai on japanilainen butotaiteilija, koreografi, opettaja ja joogi. Hän on asunut ja työskennellyt Helsingissä vuodesta 2006 sekä harjoittanut butotanssia yli 25 vuoden ajan. Nykyään hän esiintyy ja opettaa monissa eri maissa ympäri maailmaa.