Arkisto

Malli ja soitin Helsingin Taidehalli 27.9., 11.10., 16.10., 25.10.

Muusikko ja laulaja Nenonen on jälleen piirrettävissä Taidehallissa bassoineen musiikin kera. Huom! 27.9. ja 25.10. mallina on kitaristi Jani Luomajärvi.

Liikecroquis Helsingin Taidehalli 6.9., 13.9., 20.9., 4.10.

Malli ja soitin Helsingin Taidehalli 31.5. ja 7.6. klo 18:15-20:00

Suomen Taideyhdistys järjestää perinteisten croquis-iltojensa ohella kaksi erilaista elävän mallin piirustusiltaa: Brightonissa viime vuodet vaikuttanut kontrabasisti ja laulaja Nenonen – aiemmin Laura and the Bass -nimellä tunnettu muusikko ja kokenut taidemalli – on piirrettävissä bassoineen Taidehallilla 31.5. ja 7.6.

Liikecroquis-illat Helsingin Taidehalli 8.3., 22.3., 5.4., 19.4.

Tule kokeilemaan liikkuvan mallin piirtämistä! Piirtäminen alkaa staattisesta asennosta, joka muuttuu hitaasti liikkeeksi. Staattiset asennot vuorottelevat liikkeen kanssa. Liikkuvana mallina työskentelee butotaiteilija Ken Mai. Osallistumismaksu 8 € / ilta, STY:n jäsenille 7 € / ilta.

Nonstop-graffitityöpajat Helsingin Taidehallissa Helsingin Taidehalli La 20.1. ja 10.2. klo 13–17

Nonstop-työpajassa tutustutaan graffitien ja katutaiteen tyylisuuntiin, tekniikoihin ja materiaaleihin. Ohjaajana toimii Helsingissä asuva graffititaiteilija ja taidekonservaattori Viivi Vierinen. Sisältyy pääsylipun hintaan.

Omakuva I ja II Helsingin Taidehalli 25.7. & 1.8.2017

Suomen Taideyhdistys järjestää Helsingin Taidehallissa kuvataiteilija Vappu Rossin lyhytkurssit OMAKUVA I ja II. Kurssilla I käydään läpi perinteisiä, kokeilevia, kenties humoristisiakin lähestymistapoja omien kasvojen piirtämiseen. Kurssi II tähtää valmiin omakuvateoksen toteuttamiseen. Huom! Ilmoittaudu ennakkoon.

Piirrä omakuvasi nonstop-työpajassa Taidehallissa Helsingin Taidehalli ke 28.6. klo 16–20, su 2.7. klo 13–17

Nonstop-omakuvapajan kuluessa käydään läpi vaihteleva joukko perinteisiä, kokeilevia, kenties humoristisiakin lähestymistapoja omien kasvojen piirtämiseen. Paja etenee lyhyiden harjoitteiden kautta: mukaan on helppo tulla missä vaiheessa tahansa ja työskentelyä voi jatkaa sen verran kuin itsestä tuntuu sopivalta. Opettaja: Vappu Rossi. Sisältyy pääsylipun hintaan.

Lapsi ja aikuinen yhdessä taidekurssille! Helsingin Taidehalli 23.3.–24.3.2017 18:00–20:00

Suomen Taideyhdistys järjestää kaksi kuvataiteilija Vappu Rossin piirustuskurssia Helsingin Taidehallissa 23.–24.3. Torstaina piirretään tusseilla palapeliasetelma kukista, hedelmistä ja mielikuvituskasveista, ja perjantaina lempilelut kohtaavat mustavalkoisessa piirustuksessa.

Croquispiirustusta ja näkökulmia kasvoihin Helsingin Taidehalli 16.2.–17.2.2017 18:00–20:00

Suomen Taideyhdistys järjestää Helsingin Taidehallissa kuvataiteilija Vappu Rossin lyhytkurssit Croquispiirustus ja Näkökulmia kasvoihin. Ilmoittaudu ennakkoon. Hinta: 15/10 €

LIIKKEEN JA KUVAN DIALOGI I JA II Helsingin Taidehalli 8.12.–9.12./15.12.–16.12.2016 18:00–20:00

Suomen Taideyhdistys järjestää Helsingin Taidehallissa kuvataiteilija Vappu Rossin lyhytkurssit LIIKKEEN JA KUVAN DIALOGI I & II. Lyhytkurssi etenee erilaisten kuvan ja liikkeen dialogia edistävien ja kokeilevien tehtävien kautta. Hinta: 15/13 €.