Suomen Taideyhdistys hankkii joka vuosi noin sata taideteosta, jotka arvotaan vuoden päätteeksi jäsenten kesken. Kuluneen vuoden arpajaisvoittajat julkistetaan perinteisessä iltajuhlassa seuraavan vuoden alussa. Arvontaan ehtii mukaan, kun vuoden 2018 jäsenmaksu on maksettu viimeistään 15.12.2018. Arvonta suoritetaan Taideyhdistyksen toimistolla tietokoneellisesti: satunnaisgeneraattori yhdistää arpajaisvoittojen numerot satunnaisiin jäsennumeroihin. Arvontaa valvovat yhdistyksen puheenjohtaja Lasse Saarinen ja puolueeton valvoja, joka ei voi olla STY:n jäsen.

Juhlapaikkana on jälleen Kaapelitehtaan Merikaapelihalli ja ajankohta on torstai 31.1.2019 klo 18-21. Suurarvonnan voittajien julkistamisen lisäksi iltajuhlassa arvotaan paikan päällä vielä parikymmentä taideteosta vain tilaisuuteen osallistujien kesken. Paikallisarvonta tapahtuu arpajaiskupongeilla, joista onnetar poimii illan mittaan onnekkaat voittajat.

Tilaisuus on tarkoitettu vain Suomen Taideyhdistyksen jäsenille. Voimassa oleva jäsenkortti (2018) toimii henkilökohtaisena pääsylippuna. Ovella on mahdollista myös liittyä yhdistykseen uutena jäsenenä maksamalla vuoden 2019 jäsenmaksu. Uudet jäsenet osallistuvat heti illan aikana tapahtuvaan paikallisarvontaan. Suurarvonnassa he ovat mukana vuoden kuluttua, kun vuoden 2019 aikana hankitut teokset arvotaan jäsenten kesken.

Muistathan ilmoittautua tilaisuuteen viimeistään 25.1.2019! Juhlassa tarjotaan pientä iltapalaa, ja osallistujien määrä arvioidaan ennakkoilmoittautumisten perusteella. Jäsenille postitetaan tammikuussa kutsu tilaisuuteen.

Ilmoittautumiset: info(a)suomentaideyhdistys.fi tai 045 7731 4315.

Lista arpajaisvoitoista on täällä.

#103 Aki Turunen: Maria Theresia Regina, 2018